Campus diverso
Blog de recursos interdisciplinares para una universidad no heteronormativa

II Xornadas sobre Diversidade Sexual dende a Educación: unha oportunidade para Trans*formar a Sociedade, Santiago de Compostela, 17 marzo de 2017.

Programa

Salón de Actos da Facultade de Ciencias da Educación (Campus Vida) da Universidade de Santiago de Compostela, 17 de marzo de 2017.

9:30 hs ACTO DE INAUGURACIÓN

- Sr. D. Román Rodríguez González, Conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

- Sra. Dna. Carmen Fernández Morante, Decana da Facultade de Ciencias da Educación

- Sra. Dna. Cristina Palacios, Presidenta da Asociación Arelas

- Sr. D. Andrés Domínguez Durán, Presidente da Asociación Amizando

- Sr. D. Alberto Hernández Platero, Coordinador da Asociación Ultreia LGTBI

10:30hs MESA INTERXENERACIONAL: “Vidas vivibles, experiencias de xénero disidentes: A Revolución trans”

- Dna. Kim Pérez

- Dna. Laura Bugalho

- Dna. Sara Romero

- D. Hugo Pérez

- D. Pablito San José

Modera : Decana da Facultade Ciencias da Educación, Dna. Carmen Fernández Morante

12:15 hs Acompañamento versus patoloxización: experiencia de TRANSIT

- Dna. Rosa Almirall, xinecóloga e cofundadora de Tránsit, Servizo de promoción da Salut para persoas Trans.

- Dna. Soraya Vega, psicóloga. Persoa que puso en marcha o Servizo de Acompañamento Psicolóxico a persoas trans en Tránsit.

Modera: D. Enrique Latorre Ruiz, filósofo e investigador predoutoral (Ciencia, tecnoloxía e xénero)

14:00 hs COMIDA

16:30 hs A xusticia ante o Dereito a Ser.

- D. Miguel Vieito, xurista e investigador da Universidade de Santiago de Compostela. Persoa en redactar a solicitude que permitiu modificar o sexo e nome  do primeiro menor trans galego.

- Dna. Pilar García Puertas, abogada, acoso escolar hacia a diversidade.

- Dna. María Lucía Girón Conde, Fiscal da Fiscalía Provincial de Lugo.

Modera: Doña Milagros Otero, Valedora do Pobo y doutora en Dereito pola Universidade de Santiago de Compostela (pendente confirmación).

18:00 hs Concerto “Canela –Cafuné”

18:30 hs ACTO DE CLAUSURA

- Sra. Dna. Milagros Otero Parga, Valedora do Pobo de Galicia

- Sra. Dna María Goretti Sanmartín Rei, Vicepresidenta da Deputación da Coruña

- Sra. Dna. Susana López Abella, Secretaria Xeral da Igualdade da Xunta de Galicia.

- Sra. Dna. Concepción Fernández Fernández, Concelleira de Políticas Sociais, Diversidade e Saúde do Concello de Santiago de Compostela

Inscrición

Retransmisión en directo