en-RED-ando con la HISTORIA
Blog de Recursos de Historia Contemporánea

Diapositiva 12

Identitats nacionals a l´Estat espanyol. El cinema i la televisió, Afers. Fulls de recerca i pensament, 75 (2013)

Identitats_nacio_52613d14970fdAcaba de salir el número 75 de la revista Afers. Fulls de recerca i pensament, con un dossier monográfico sobre “Identitats nacionals a l´Estat espanyol. El cinema i la televisió”, coordinado por José Carlos Rueda y Marta García Carrión. En él pueden consultar los siguientes artículos:

- M. García Carrión: “Espanya projectada. Imaginaris regionals, cultura popular i identitat nacional en el cinema espanyol de la primera meitat del segle XX”

- J. C. Rueda Laffond: “Una utopia retrospectiva? Memòria i nació en el documental sobre la Transició democrática”

- Álvar Peris: “Identitat regional valenciana i televisió. Aproximació al model programàtic de Canal 9″

- Enric Castelló: “Una geopolítica crítica de Televisió de Catalunya”

- Santiago de Pablo Contreras: “El cinema i la identitat basca al segle XX. Entre la història, la nació i la violencia”

- Xosé Nogueira: “La (des) construcció vs la (dis) solució de la identitat. El cas del cinema i l’audiovisual gallecs des del període de la Transició”

enredandoconlahistoria